Vrácení zboží│Reklamace│Výměna
Veškeré zboží je možné vrátit do 14 dnů bez udání důvodu. Zboží musí být
vráceno kompletní, v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení a používání (ohnuté, poškrábané apod.)
Specifické jsou kožené řemínky. U některých typů často dochází k viditelnému opotřebení hned po prvním nasazení. Berte prosím na vědomí, že při jakémkoliv viditelném opotřebení řemínku nebude možné odstoupit od smlouvy.
Chcete odstoupit od smlouvy a vrátit zboží bez udání důvodu ve 14denní lhůtě? Vyplňte formulář ZDE
Následně zboží a vyplněný formulář odešlete zpět.
Odeslání přes Zásilkovna.cz na pobočku Zásilkovny:
Návod jak odeslat přes Zásilkovna.cz jednoduše pomocí mobilní aplikace najdete ZDE
Pobočka na kterou zboží odeslat:
ID 2200
https://www.zasilkovna.cz/pobocky/praha-12-kamyk-novodvorska-greek-market
Údaje pro odeslání zásilky (pouze pro zadání do systému, na obálku stačí nalepit štítek, který vám vytisknou na pobočce. Na pobočku přijdete pouze s obálkou):
Jméno: StyleStore
Příjmení: CZ
Tel: 736214668
Email: info@stylestore.cz
Reklamace:
V případě, že chcete zboží reklamovat, zašlete emailem podrobný popis vady a jak k vadě došlo. Dále přiložte detailní fotografie, ze kterých bude poškození zřejmé. Fotografie a popis odešlete na email info@stylestore.cz
Do emailu uveďte jméno a číslo objednávky, aby bylo možné objednávku identifikovat. Následně se domluvíme na dalším postupu.
Případně je možné využít formulář reklamace v obchodních podmínkách.
Výměna zboží (v rámci 14denní lhůty):
Pokud požadujete vyměnit řemínek za jiný, vytvořte novou objednávku standardní cestou nezávisle na zboží které chcete vrátit. Zboží které chcete vrátit odešlete zpět, viz pokyny výše. Jedná se o nejjednodušší a nejrychlejší variantu výměny zboží.
Vyměnit kus za kus z důvodu rozdílných cen a systému skladových zásob není možné.