Vrácení zboží│Reklamace│Výměna

Veškeré zboží je možné vrátit do 14 dnů bez udání důvodu. Zboží musí být
vráceno kompletní, v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení a používání.

 

Chcete odstoupit od smlouvy a vrátit zboží bez udání důvodu ve 14denní lhůtě? vyplňte formulář viz odkaz ZDE

Následně zboží a vyplněný formulář odešlete zpět. Jsou dvě možnosti jak odeslat:

 

1, Odeslání přes Zásilkovna.cz na pobočku Zásilkovny (nejrychlejší varianta):

Návod jak odeslat přes Zásilkovna.cz jednoduše pomocí mobilní aplikace najdete ZDE

Pobočka na kterou zboží odeslat:
https://www.zasilkovna.cz/pobocky/praha-12-kamyk-novodvorska-greek-market


Údaje pro odeslání zásilky (pouze pro zadání do systému, na obálku stačí nalepit štítek, který vám vytisknou na pobočce. Na pobočku přijdete pouze s obálkou):
Roman Pěnička
Tel: 736214668
Email: info@stylestore.cz

pozn: odeslat na pobočku Zásilkovny znamená využít služby Zásilkovna.cz, nikoliv odeslání Českou poštou na pobočku Zásilkovny. 


2, Odeslání Českou poštou:

Odešlete jako doporučený dopis na adresu:
Roman Pěnička
Štúrova 55
142 00 Praha

pozn: pokud nám po odeslání zašlete emailem sledovací číslo zásilky, urychlíte tak vrácení zboží. Není to ale nutné.


Reklamace:

V případě, že chcete zboží reklamovat, zašlete emailem podrobný popis vady a jak k vadě došlo. Dále přiložte detailní fotografie, ze kterých bude poškození zřejmé. Fotografie a popis odešlete na email info@stylestore.cz 

Do emailu uveďte jméno a číslo objednávky, aby bylo možné objednávku identifikovat. 

 

Výměna zboží:

Pokud požadujete vyměnit řemínek za jiný, vytvořte novou objednávku standardní cestou nezávisle na zboží které chcete vrátit. Zboží které chcete vrátit odešlete zpět, viz pokyny výše. Jedná se o nejjednodušší a nejrychlejší variantu výměny zboží.

Vyměnit kus za kus z důvodu rozdílných cen a systému skladových zásob není možné.