Vrácení zboží│Reklamace│Výměna

Veškeré zboží je možné vrátit do 14 dnů bez udání důvodu. Zboží musí být
vráceno kompletní, v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení a používání (ohnuté, poškrábané apod.)

Specifické jsou kožené řemínky. U některých typů často dochází k viditelnému opotřebení hned po prvním nasazení. Berte prosím na vědomí, že při jakémkoliv viditelném opotřebení řemínku nebude možné odstoupit od smlouvy.

 

Chcete odstoupit od smlouvy a vrátit zboží bez udání důvodu ve 14denní lhůtě? Vyplňte formulář ZDE

Následně zboží a vyplněný formulář odešlete zpět. 

 

Odeslání přes Zásilkovna.cz na pobočku Zásilkovny:

Návod jak odeslat přes Zásilkovna.cz jednoduše pomocí mobilní aplikace najdete ZDE

Pobočka na kterou zboží odeslat: 

ID 2200
https://www.zasilkovna.cz/pobocky/praha-12-kamyk-novodvorska-greek-market

 

Údaje pro odeslání zásilky (pouze pro zadání do systému, na obálku stačí nalepit štítek, který vám vytisknou na pobočce. Na pobočku přijdete pouze s obálkou):

Jméno: StyleStore

Příjmení: CZ


Tel: 736214668
Email: info@stylestore.cz

 



Reklamace:

V případě, že chcete zboží reklamovat, zašlete emailem podrobný popis vady a jak k vadě došlo. Dále přiložte detailní fotografie, ze kterých bude poškození zřejmé. Fotografie a popis odešlete na email info@stylestore.cz 

Do emailu uveďte jméno a číslo objednávky, aby bylo možné objednávku identifikovat. Následně se domluvíme na dalším postupu.

Případně je možné využít formulář reklamace v obchodních podmínkách.

 

Výměna zboží (v rámci 14denní lhůty):

Pokud požadujete vyměnit řemínek za jiný, vytvořte novou objednávku standardní cestou nezávisle na zboží které chcete vrátit. Zboží které chcete vrátit odešlete zpět, viz pokyny výše. Jedná se o nejjednodušší a nejrychlejší variantu výměny zboží.

Vyměnit kus za kus z důvodu rozdílných cen a systému skladových zásob není možné.

Zpět do obchodu